Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Patriotska pljačka ili izdajnička inscenacija?!

Komentari (105) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 utorak, 25 septembar 2012 12:59
Dag
I patriotizam i izdaja imaju svoju cenu. B92 propagandom protiv patriotizma i ustava pokazuje kolika je cena izdaje!

Ovo je samo najnovija epizoda njihove propagandne politike u interesu stranih sila. Stiže im i Klintonova u pomoć. Ovo je medijska aretiljirijska priprema za završni udarac.

Premijer im je prethodno lično otvorio Kažiprst. Neće ga to spasiti.
Preporuke:
301
16
2 utorak, 25 septembar 2012 13:02
to je to
Na ljutu ranu, ljuta trava. Gledao sam ONO sinoć i još ne mogu da dođem sebi od besa. Zaista bravo gospodine Vukadinoviću.
Preporuke:
319
18
3 utorak, 25 septembar 2012 13:06
Miomir Kostić
Baš prava vivisekcija! Zar oni žive u uverenju da ih niko neće prozreti ili ih baš briga, važno je da su oni svoje odradili?
Preporuke:
239
11
4 utorak, 25 septembar 2012 13:07
Smiljanski
Za pocetak bi mogli da naprave emisiju o sebi!Kako su dobili lokaciju u najskupljem delu grada?Ko je to platio?Od cega oni zive,odakle im pare za plate,ligu sampiona,formulu 1,.....?
Preporuke:
288
11
5 utorak, 25 septembar 2012 13:10
Miomir Kostić
Baš prava vivisekcija! Zar oni žive u uverenju da ih niko neće prozreti ili ih baš briga, važno je da su oni svoje odradili?
Preporuke:
100
10
6 utorak, 25 septembar 2012 13:11
Student
Juče i prekjuče svi su pričali o Nenadu Čanku i njegovom navodno batinjanju Pavla Lešanovića. Sinoć uveče blago pustiše vest o prihvatatnju sporazuma o integrisanom upravljanju administrativnim prelazima, a u isto vreme T.Nikolić u Njujorku? Juče u emisiji "Oko" Koštunica mrtav-ladan i bez oštre reakcije. Lepo su smislili ovu igranku za narod.
Preporuke:
152
18
7 utorak, 25 septembar 2012 13:14
Marko Radovanović
Od Brankice Stanković - ništa novo.
Preporuke:
175
9
8 utorak, 25 septembar 2012 13:15
Konobar
Gospodin Vukadinović kao pošten Srbin još ne može da poveruje da je premijer patriotske vlade ozbiljno rekao da će prihvatiti Zajedničko Upravljanje GRANICOM sa šiptarima ma šta ko mislio o tome. Normalno je da to mora da se opravda kao mera za sprečavanje šverca i kriminalnog bogaćenja i srpskih i šiptarskih kriminalaca. Treba Srbi da se pripreme na sledeće epizode serijala o zloupotrebi fondova za Kosovo da se opravda ukidanje finansiranja srpskih struktura i nihovo ukidanje. Ovi će pokazati Tadiću kako se radi kad se hoće u Evropu bez alternative. Jasno, čvrsto, odlučno.
Preporuke:
148
11
9 utorak, 25 septembar 2012 13:20
F-16
Nije prva iscenbacija. Traje to od 5.oktobra.
Preporuke:
142
5
10 utorak, 25 septembar 2012 13:20
Skit
Bravo za komentar!
Preporuke:
94
6
11 utorak, 25 septembar 2012 13:24
Pera Detlić
Šta je sa "velikom demokratskom pljačkom"?
Preporuke:
167
5
12 utorak, 25 septembar 2012 13:32
Nikola
Obično ne šaljem komentar, ako nemam šta da prokomentarišem, već samo da pohvalim tekst. Ovog puta pravim izuzetak. Ne bih mogao više od ovoga da se složim sa autorom.
Preporuke:
109
5
13 utorak, 25 septembar 2012 13:34
Saša B. Pešić
Rođen sam u Kosovskoj Mitrovici i ja sebe doživljavam kao rodoljuba! (Nisam patriota, jer nemam patriju nego otadžbinu!) A sada da kažem, da kao rodoljub nisam učestvovao u nikakvoj "velikoj pljački", što će značiti, da me optužujete za nešto, što nisam učinio!
Plašim se da tajming ovog insajdera nije slučajan! Nadam se da se razumemo! Molim vas da dobrovoljno ne učestvujete u delu kulturnog genocida, tako što ne pišite ćirilicom!
Veliki pozdrav G-dinu, Đorđu Vukadinoviću!
Preporuke:
189
10
14 utorak, 25 septembar 2012 13:35
Pusi
Brankica (ta nemusta devojka, koja verujem samo cita nesto sto su drugi sastavili i smislili ,jer to sto ona izrece musavije je od samog serijala)i bee92 nisu nista drugo do srpski Pusi Rajot. Samo skaredno drustveno dno. Zna ona da ce biti napada odasvud?! Ne zna ona sta radi, ali to se ne moze oprastati. Ta placenicka klapa se prvo uzdigla na nekakav tron nedodirljive neporecivosti- istina je ono sto "haug" ja kazem. I radice tako na stetu srpske drzave i naroda svaki bednik dok se ne ozakoni zabrana vredjanja svetinja kao sto su drzavnost, narod, patriotizam... Zato sto je neko zloupotrebio (ako je) patriotizam za pljacku i kriminal treba, je li, dati tu teritoriju neprijatelju? Pa cela Srbija je kriminalizovana, sve sa evropskim integracijama na usnama, sto rece Djordje. Ne treba ovo napadati, sami su sebi pljunuli u lice i etiketu zalepili. I onda se nama zale sto na etiketi pise to sto pise. E, Brankice, tesko je kad pameti nema.
Preporuke:
179
10
15 utorak, 25 septembar 2012 13:37
SNS = DS
Odlično napisano. (Dez)informativni program B92 već odavno ne gledam. Već samo postojanje i nesmetan rad medijske kuće B92 je najbolji dokaz da je Srbija okupirana država. Imati u srcu sopstvene države medij koji radi protiv golog opstanka te iste države je prosto čudovišno.
Preporuke:
174
4
16 utorak, 25 septembar 2012 13:40
Mare
Odlican tekst! Hocemo "Insajder" o 5.Oktobru i tokovima novca za rusenje Milosevica ,ko je i koliko postao bogatiji u tom periodu ?
Preporuke:
201
5
17 utorak, 25 septembar 2012 13:47
Kiril
".....Nisu Srbi kao sto su bili,losiji su nego pred Kosovom!..."
Preporuke:
76
4
18 utorak, 25 septembar 2012 13:53
Robespijer
Uzgred, da li će i ko jednom napraviti „Insajder“ o onoj „velikoj demokratskoj pljački“...


Sve su to sporedne teme, naspram eventualnog pravljenja ''Insajdera'' o pravoj prirodi 5. oktobra 2000. godine. Kada saznamo istunu o tom prevratu, onda će se moći lakše sagledati i posledice ''patriotske pljačke'' i posledice ''demokratske pljačke''.

Da vidimo: ko su glavni akteri, ko ih je finansirao, šta im je bio pravi zadatak, kako je obmanjen Milošević, zašto su spaljeni Skupština i RTS, upad u NBS i carine, uloga SIK, zemunski klan i Legija, NATO, Koštunica i Đinđić, SRS i njihova pomoć DOS, Pavković i Vojska, SPC, lažna inauguracija, linč političkih protivnika...

To su prava pitanja za jedan ''Insajder'', sve ostalo je zamazivanje očiju javnosti!
Preporuke:
145
10
19 utorak, 25 septembar 2012 14:14
MP
Đorđe: "Uzgred, da li će i ko jednom napraviti „Insajder“ o onoj „velikoj demokratskoj pljački“, na primer, o pogubnim posledicama Sporazuma o stabilizaciji i pridruživanju i stotinama miliona evra koji su se samo na taj način, zahvaljujući ukidanju i obaranju carina na uvoz iz EU, za samo nekoliko godina umesto u budžet Srbije prelili u džepove pojedinaca i preduzeća iz država Evropske unije? Ko će emitovati i ko sponzorisati serijal o ekonomskoj i političkoj ceni parole „EU nema alternativu“ i o „lažnom evropejstvu“ koje je godinama prekrivalo nameštene tendere i pogubne privatizacije srpskog bankarskog sektora, cementara, šećerana, „Sartida“...? "
I ko je kriv i koliko košta što je Srbija išla dvanest godina putem bez alternative.Udruženi zločinački poduhvat da se nađemo ovde gde jesmo. Lako je kvantifikovati nastalu štetu i po tom osnovu svima osim robije oduzeti imovinu koju su ti udruživanjm stekli.Spisak svakako nije kratak.
Preporuke:
101
4
20 utorak, 25 septembar 2012 14:21
Najbolje rešenje
Ignorisati B92. Neki navijači doibli zatvorske kazne za pretnje izrečene na stadionu.

A Insajder ne pominje Azdejksoivćev poziv da se ruše crkve i džamije.
Preporuke:
107
4
21 utorak, 25 septembar 2012 14:24
kole 1
Da ništa nije slučajno jasno je i sa ovom šaradom.Tu nekako pre 100 godina oslobođen je prostor Metohije, a u isto vreme pokušava se sve da se ono i definitivnio porobi, odvoji,a sve svali na nekog drugog...Što se nije desilo u predizbornim danima, jer aktuelni žuti sve su tolerisali da bi kupili vreme.Izgubili a Brankici svanulo, sada je DSS,auz njih i svi drugi krvi, samo njeni mentori nevini,a oni nas bombarduju i pljačkaju...ima li nekog serijala o tim danima i svemu što nam čine ilije vreme da se takvi ''istraživači'' liše pšrava da truju narod, ali ne i samo na tv b92, ista je priča i na rts i naravno RTV tj Čankoviziji, novinari kao dasu omamljeni, ne znaju da sklope i organizuju emisiju, sve podređuju bivšima a kude sadašnje, trebalo bi da ta ekipa postane bivša,a neki novi mladi, po mogućnosti, preuzmu odgovoran posao.
Preporuke:
82
4
22 utorak, 25 septembar 2012 14:37
David Novaković
Prva rečenica koja mi je zasmetala na samom početku je ona u kojoj se krivi Milošević za gubitak Kosova uz konstataciju ''da se posle tri meseca bombardovanja praktično odrekao tog dela teritorije''. Ignorisanje rezolucije 1244 i onoga što piše u njoj je očigledno.

''Obojenost'' redakcije insajder nije potrebno dovoditi u pitanje, ali stvari koje su iznete su tačne, i biće zloupotrebljene da bi se još više demonizovao svako ko je portiv secesije Kosova.

Zato treba što pre naći rešenje, tu gospodin Koštunica sa komentatorima greši.

Kao što smo videli, od '99-te naovamo, status kvo više odgovara Albancima nego Srbima. Mic po mic oni su uspeli da ostvare neke od planova, dok su Srbi ili bežali ili su proterivani sa Kosova, a prostor u kome bi mogla da deluje srpska diplomatija se sužavao. Da se poslužim onom narodnom, ''čije ovce njegova livada''. Ako ode ovo malo Srba sa tih par severnih opština, a sve vodi ka tome, neće na Kosovu ostati ni to malo juristikcije države Srbije.
Preporuke:
50
15
23 utorak, 25 septembar 2012 14:45
Jednom receno
Sada mi je jasno, kada je SNS bio u opoziciji, neko je (ne znam da li Vucic ili Nikolic)rekao:- da smo mi na vlasti, vec bi odavno bili u EU-. Sada svi znamo na koji nacin su mislili to da postignu.
Preporuke:
80
7
24 utorak, 25 septembar 2012 14:48
Rade Prizrenac - prvi deo
Autorka ove emisije se namerno poigrava brojkama. Nakon pažljivo odgledane emisije, vidi se da Srbija nije oštećena za 2 milijarde evra, već zapravo toliko iznosi vrednost robe koja je otišla na KiM. Da li je ovde vrednost izražena sa PDV-om ili bez njega to nije rečeno, ali uzmimo gori scenario, a to je da je vrednost bez PDV-a. Od te vrednsti sporna je roba u vrednosti od 600 miliona evra, za koju se na osnovu razlike u prijavljenom odlasku i prijavljenom prijemu, može reći da je završila u sivim tokovima. Od te robe najverovatnije je negde oko 30% vraćeno u Srbiju, u to sam siguran, ne više, ali pretpostavimo da je 50%, tj. u Srbiju je ponovo ušla roba u vrednosti od 300 miliona. Vrednost PDV-a od 18% na ovu robu je 54 miliona. Dakle, ako je Srbija oštećena onda je za šest i po godina oštećena za 54 miliona a ne za dve milijarde. Autorka je ovu štetu naduvala preko 37 puta!
A sada da se zapitamo ko je zapravo napravio štetu. Nesumnjivo da ima Srba sa severa KiM koji su se na ovaj ...
Preporuke:
77
5
25 utorak, 25 septembar 2012 14:53
Rade Prizrenac - drugi deo
...način obogatili, ali oni su manjina u ovom lancu. Ako se pažljivo pogleda emisija vidi se na animaciji da putevi odlaska na KiM i vraćanje robe u Srbiji nisu isti. Vraćanje robe ide preko Raške ili što bi neki rekli Sandžaka. A to je već tema koju autorka ne sme da dira i o kojoj se ćuti.
Dakle, na kraju da zaključim, ova emisija nije rekla ništa novo, niti konkretno, već je samo podatke predstavila na način koji nekome odgovara, nije teško pretpostaviti kome. Tako da i ovog puta autorka nije bila objektivna, baš kao i sa pričom o navijačima, jer na njenu nesreću i tada i sada svi putevi vode u Novi Pazar i okolinu, a to je deo Srbije koji ona ne dira zato što ne sme ili neće. Najveći šverc je bio i ostao u Novom Pazaru, najekstremniji navijači su u Novom Pazaru bili i ostali, ali jednostavno o tome se u medijima ćuti.
I na kraju zaboravio sam da dodam da je PDV uveden na zahtev EU,to nije tako loš poreski sistem, ali ono što je zanimljivo i što je sada postalo sasvim normalno...
Preporuke:
70
4
26 utorak, 25 septembar 2012 14:58
Rade Prizrenac - treći deo
...i što većina ljudi u ovoj zemlji zna, naročito oni koji često kupuju u okolnim zemljama, a što je autorka namerno previdela da spomene, to je da kada robu kupljenu u nekoj zemlji iznosite van njenih granica imate pravo na povraćaj PDV-a. Ovo pravilo važi i za obične građane i za velike izvoznike. To znači, da kada bi sutra Srbija priznala Republiku Kosovo i ušla u EU, kao što neki žele, tada Srbija opet na ovu robu od 2 milijarde ne bi imala poreskih prihoda, i ono u čemu je najveća ironija, to je da bi se deo robe opet alternativnim putevima preko Raške oblasti se ponovo vraćao u Srbiju, i opet bi bila načinjena šteta budžetu.
Preporuke:
79
4
27 utorak, 25 septembar 2012 15:02
Dr
Da zaključimo – možda se Brankica i njeni saradnici osećaju kao usamljeni heroji i medijske lučonoše sred srpskog političkog mraka, ali su, avaj, samo isturena medijska jedinica u jednoj kontinuiranoj specijalnoj operaciji protiv vlastite države i njenog teritorijalnog integriteta.


Bravo Đorđe! Maestralno demaskrianje izdajnika, koji od reči patriotizam, pa i od reči Srbin, hoće da naprave pežorativan izraz!
Preporuke:
84
4
28 utorak, 25 septembar 2012 15:05
kaca
Nija valjda da ste nesto drugo ocekivali od B92 i cuvene Brankice ?!Kako sto se kaze u teksu orkestiranost je bila tako ocigledna da je to kod pametnih ljudi moglo izazvati samo odijum prema emisiji i autoru.
Zahvaljujuci njenim emisijama ljudi su optuzivani pre nego sto je opuznica i podneta a istrazne radnje otpocete . I tako dodjosmo u zemlju gde se Nevinost dokazujes iz pritvora , cuveni Staljinov sudija Visnjevski bi zavidio umesnosti B92 i njenih novinara sto ne znaci da bilo kakve zloupotrebe treba abolirati. Naprotiv , ali bez uvazavanja "istina" Brankice i njenih saradnika.
Osnovno pitanje koje se namece je :Koliko dugo cemo trpiti teror sa malih ekrana istrazitelja tipa Brankica & com.?
Preporuke:
62
3
29 utorak, 25 septembar 2012 15:12
Zoran
Ne vidim razlog da se neko prikazuje u tom svetlu jer je malo više dao na svoju reklamu, ali da Srbima najviše smeta to što mućkaju i potkradaju sami sebe, jeste tačno.
Preporuke:
10
34
30 utorak, 25 septembar 2012 15:19
veca vestica
Glavne prevare i pljacke se rade preko kriminalnih zakona i uredbi.Tako su zakoni o privatizaciji radjeni po instrukcijama Svetske banke i MMF-a i Evropske banke za obnovu i razvoj,kakva je privatizacija bila-videli smo!Samo Srbija nema UGA CAVEZA da stranim konsultantima i instruktorima za put u propast kaze MARS iz Srbije,a potom i sprovede NACIONALIZACIJU svih resursa koji su opljackani ili uzurpirani od naroda.


To sto radi B-92 su samo amortizeri za priznavanje Kosova
Preporuke:
55
3
31 utorak, 25 septembar 2012 15:19
Decko iz B.
Uzgred, da li će i ko jednom napraviti „Insajder“ o onoj „velikoj demokratskoj pljački“,...?

Odlično pitanje kao što je i odličan ceo tekst.
Preporuke:
47
2
32 utorak, 25 septembar 2012 15:26
Zoran
"Uzgred, da li će i ko jednom napraviti „Insajder“ o onoj „velikoj demokratskoj pljački“, "

Pa eto napravite vi.
Preporuke:
31
11
33 utorak, 25 septembar 2012 15:31
Milenković
Uzgred, da li će i ko jednom napraviti „Insajder“ o onoj „velikoj demokratskoj pljački“, na primer, o pogubnim posledicama Sporazuma o stabilizaciji i pridruživanju i stotinama miliona evra koji su se samo na taj način, zahvaljujući ukidanju i obaranju carina na uvoz iz EU, za samo nekoliko godina umesto u budžet Srbije prelili u džepove pojedinaca i preduzeća iz država Evropske unije? Ko će emitovati i ko sponzorisati serijal o ekonomskoj i političkoj ceni parole „EU nema alternativu“ i o „lažnom evropejstvu“ koje je godinama prekrivalo nameštene tendere i pogubne privatizacije srpskog bankarskog sektora, cementara, šećerana, „Sartida“...?


Evo i mene jednom Vukadinović da oduševi...
Preporuke:
43
5
34 utorak, 25 septembar 2012 15:46
Saša
Nekada je B-92 bila jedini istraživački mediij, barem do pre nekih 5 godina. Onda se NSPM pojavio kao opozicija. Ostalo, je legenda! Svaka čast NSPM! Svaka čast Đorđe! Svaka čast Brankice, napokon ste isposlovali oponenta.
Preporuke:
41
9
35 utorak, 25 septembar 2012 15:49
Zoran L.
SAMO SAM BESKRAJNO BESAN ŠTO SMO TAKAV NAROD.
Preporuke:
39
5
36 utorak, 25 septembar 2012 15:54
NajveĆi zagovornici odcepljenja KiM
Dimitrije Tucović.
Ivan Stambolić.
Boris Tadić.
Preporuke:
57
8
37 utorak, 25 septembar 2012 15:55
jojo
"Patriotski pljačkaši", Insajder i B92 su na istom zadatku.
Samo, izgleda da je Šešelj i ovog puta bio u pravu, kada je rekaoda će ova vlast a što se nacionalnih interesa tiče, biti gora od predhodne.
Nažalost.
Preporuke:
60
6
38 utorak, 25 septembar 2012 16:07
Tatijana
Onomad smo u klupama učili o usponu i padu Atine i Vizantije, a sada imamo priliku da postanemo hroničari svoga vremena i na osnovu sopstvenog primera, ostavimo neizbrisiv trag o tome kako je i na koje načine samozvana "Zapadna civilizacija" u tome uspela. Prvi korak je bio taj da se na prevaru uzme, ili silom opljačka kulturno i materijalno bogatstvo, kako bi se razorilo društvo,pa se u tako razoreno društvo ponovo dolazi sa istim onim opljačkanim bogatstvom i nudi se pomoć. Drugi i treći korak je obično stvar improvizacije, osmišljava se na licu mesta, i sastoji se u tome šta je propala država ili narod koji živi u njoj uspeo da sačuva kao svoju vrednost u takvim uslovima. Onda se stvaraju promene u društvu "reformama" koje sve te vrednosti zamenjuju kako bi se otklonila i poslednja prepreka svem kraju. B92, nemajući tu nameru(!) potvrđuje da su poslednje naše vrednosti i materijalne i kulturne, naše Kosovo i Metohija, odnosno sopstvena zemlja Srbija i Pravoslavna crkva na njoj. Slava!
Preporuke:
38
3
39 utorak, 25 septembar 2012 16:17
Dragan
Pa jel neko odavde gleda BEEEEEE 92?
Preporuke:
35
3
40 utorak, 25 septembar 2012 16:17
Nebojša Beatović
Alal vjera
Preporuke:
24
4
41 utorak, 25 septembar 2012 16:22
hm,
US$5,000,000 JE plaćeno otmičarima preds. Miloševića da bi bio isporučen 'Haškom tribunalu'.Namerno pišem predsednika Miloševića jer je on za sve ove posle njega- zaista bio predsednik!

Znate li koja su to 3 imena?
Preporuke:
61
6
42 utorak, 25 septembar 2012 16:57
mari
Bravo, Đorđe!

A kad bi tek znali ko je platio ovaj propagadni "serijal", čijim parama i ko je posredovao, tek tad bi vam pripala muka...
Preporuke:
56
3
43 utorak, 25 septembar 2012 17:29
Sibin M
Da, stvarno, zašto ga ne naprave? Ništa ne sprečava druge televizije da prave svoje "Insajdere". Emisija se može napraviti i van etra: ako je zakačite na Jutjub, verovatno će je videti još više ljudi. Šta sprečava novinare, od kojih je bar nekoliko orijentisano "na suprotnu" stranu od B92, da sprovedu sopstvena istraživanja, intervjue, i naprave ako ne sam "Insajder" a ono bar njegovog klona, ili parodiju? Ili možda postoji konsenzus svih medija u Srbiji o pitanjima koja ne treba otvarati? A ako novinari to nisu u stanju, šta sprečava pojedince? Zar je moguće da smo toliko ukočeni i nefunkcionalni da puštamo da udarci samo pljušte po nama?
Preporuke:
37
2
44 utorak, 25 septembar 2012 17:35
old fashion Srbin
Da je b92 antisrpska televizija, finansirana i instruirana da dezinformiše i psihološki obrađuje srpsko javno mnjenje, već je poznato svim slobodnomislećim ljudima u našoj zemlji. U tom smislu nema više mnogo svrhe pokazivati koliko duboko su oni ogrezli u ocrnjivanju "svog" naroda. Ja bih predložio da se fenomen javne strane agenture pokuša posmatrati iz jednog novog ugla: KOLIKI je uticaj b92 sa tim njenim nameštenim i bukačkim emisijama. Da li se može izmeriti i proceniti koliko b92 tačno učestvuje u zagađenju srpskog nacionalog duha? na koga oni zaista utiču, da li obeshrabruju bankare, da li "prete" političarima? Da li na primer, čovek sa prosečnim primanjima prihvata nametnute ideje sa b92, da li mu te ideje ulaze direktno ili postoji neki kumulativan efekat kroz kretanje u krugovima istomišljenika? Mislim da više nije toliko bitno ŠTA b92 govori, nego KOME to govori. Onda bi smo bolje znali i kako da neutrališemo uticaj te... tv stanice.
Preporuke:
45
3
45 utorak, 25 septembar 2012 17:48
V&S
Uzgred, da li će i ko jednom napraviti „Insajder“ o onoj „velikoj demokratskoj pljački“, na primer, o pogubnim posledicama Sporazuma o stabilizaciji i pridruživanju i stotinama miliona evra koji su se samo na taj način, zahvaljujući ukidanju i obaranju carina na uvoz iz EU, za samo nekoliko godina umesto u budžet Srbije prelili u džepove pojedinaca i preduzeća iz država Evropske unije? Ko će emitovati i ko sponzorisati serijal o ekonomskoj i političkoj ceni parole „EU nema alternativu“ i o „lažnom evropejstvu“ koje je godinama prekrivalo nameštene tendere i pogubne privatizacije srpskog bankarskog sektora, cementara, šećerana, „Sartida“...?

Ovo je poenta.
Stari dobri Vukadinović!
Preporuke:
63
2
46 utorak, 25 septembar 2012 17:54
Impuls
Na početku izvinjenje jer ću malo skrenuti sa teme gđe Brankice i njenih opskurnih drugova, poznatih kao vesela družina na brodu, koji plovi pod zastavom raznih "nezavisnih" udruženja građana zapadno orijentisanih. Dalje bi izrazio podršku Srbima sa Kosova i Metohije. Ima verovatno ljudi kojima je najveća svetinja dolar, evro ili bilo koja druga valuta. Oni bi trebalo da budu predmet tužilaštva, čemu se iskreno i nadam. A svakog drugog ko pomisli da na neki način zaradi od pomoći našim sugrađanima na Kosovu, treba javno proskribovati i naterati da namiri nastalu štetu. Pa bi malo kome palo na pamet ugroziti podršku našim sugrađanima na Kosovu. Pozdrav.
Preporuke:
34
3
47 utorak, 25 septembar 2012 18:22
Brane2
Slaem se sa autorom.

Insajder se prilično razbljutavio i postao u stvari "Outsider".

Nemam problem s tim što je rađen s nekim interesom ili sa nejgovom perspektivom, nego sa tim, da u tom interesu nema novinarskog profesionalizma.

Sav efekat pokušava da postigne tipično dramatičnim, dubokim i hrapavim glasom komentatora i muzičkom pozadinom.

Bez toga ostaje jako malo.

Dobro, kroz Kosovo se pljačkalo domaću privredu.

Ali:

- pa kome to nije poznato ? Da li možete da nađete i najodlapelijeg penzionera, koji ne bi mogao da spoji tačke i da vam kaže kako mućkaju sa prevozom robe i PDVom ?

- po čemu je to toliko različito od ostalih mućki ?

- gde je tu "đavo na delu" ? Sve što ja vidim, je klasična gramzivost ( ili možda čisto grabljenje za slamku spasa ?) firmi, koje su preko toga izbegavale PDV.Verujem da država nije slučajno previđala tu rupu ali onda je glavna vest, ko je ( ako je iko) bio "šef" tog "posla".

Ko zna, možda će sledeći delovi biti bolji...
Preporuke:
20
12
48 utorak, 25 septembar 2012 18:46
Ružičasti panter
Od "Insajdera" se nije moglo ništa drugo ni očekivati. Ali od vlade "Vučić-Dačić" i od Nikolića su mnogi ipak očekivali nešto drugo. Naša tragedija je u tome što su oni praktično na liniji B92 i "Insajdera". Možemo da ne gledamo B92 ali ne možemo da ne gledamo šiptarsku carinu usred Srbije.
Preporuke:
52
3
49 utorak, 25 septembar 2012 19:00
Aleksandar
Ako jos ima glupih koji gledaju B92 onda i zasluzujemo da nas skuvaju ko zabu.
Preporuke:
40
3
50 utorak, 25 septembar 2012 19:18
Brane2
Još možda jedna primedba, u stvari zapažanje.

Albancu uz zadnjim serijalima za srspku javnost nastupajo daleko spremnije i manje nepismeno nego pre.

Iako se zna, da kriminal na Kosovu ne samo da cveta nego ej prerastao i "zvanične" strukture, niko sa one strane nije ni zamucnuo.

Kao, smeta im što nemaju 100% tačne podatke o prelasku robe, a to im treba čisto onako, iz birokratskih razloga.

Pričica za malu decu.

Ali tip ju priča smireno, staloženo, siguran u sebe.

Kao da ej bio pripremljen za ovaj nastup.Možda mu nije direktno preostatak studija čitao pitanja i sugerisao odgovore, dok ga je "peglao" šminker ali očigledno je da je došao spreman - da ga je neko obavestio pre toga bar o prirodi razgovora.

Izgleda da nije SNS jedini koji je uvezao PR eksperte za peglanje javnih nastupa...
Preporuke:
25
3
51 utorak, 25 septembar 2012 19:18
fristajlo
B92 je nastao zbog toga, samo to radi, i ne treba očekivati da će ikad istražiti "žute mućke", to je ista interesna grupa, a "vrana vrani oči ne vadi".
Odličan članak.
Preporuke:
61
2
52 utorak, 25 septembar 2012 19:21
Grbic Jovica
Svaka cast gospodine Vukadinovicu za tekst,ono sto sam sinoc pomislio gledajuci emisiju sve sam procitao u vasoj analizi.Insajder nije ni poceo a vec sam pretpostavio da ce DSS biti glavna tema.Naravno da sve lopove i svercere treba pohapsiti ali ovo je delovalo tako jeftino i ciljano i ocito je radjeno namenski da se opet po ko zna koji put omalovazi i kriminalizuje g-din Kostunica i sve patriotske snage.
Preporuke:
39
2
53 utorak, 25 septembar 2012 19:59
Šešeljevac @ B&C
Meni se čini da je poenta ipak u tome što se to prikazuje u trenutku kad soc-naprednjačka vlada nastavlja, da ne kažem stavlja završnu tačku na politiku žutih.
Preporuke:
43
3
54 utorak, 25 septembar 2012 20:48
Katran
Ne znam da li je vatra ispod bureta sa katranom već zapaljena, ali se nadam da je makar potpala spremljena. Naravno, mislim na onak katran kojim se na civilizovanom Zapadu, kome i mi težimo, ulepšaju kurve posle okupacije.
Preporuke:
30
2
55 utorak, 25 septembar 2012 20:56
Decko iz B.
@fristajlo
Poštovani, odgovorio sam vam na vaš komentar na drugi tekst u vezi podele Kosova i Metohije. Evo vam moj limk sa mojem odgovoru, zanimilo me vaše mišljenje.

- komentari na tekstu "Ivica Dačić: Podela Kosova jedino realno i moguće rešenje".
Preporuke:
13
3
56 utorak, 25 septembar 2012 21:03
Jasna*
Providan je do bljutavosti cilj ove televizije b92,vec u prvoj recenici slagali su da se Milosevic Kumanovskim sporazumom odrekao Kosova,u drugoj recenici i slici Kostunica ,a ko bi drugi bio. glavni inspirator i uzrocnik kriminala na Kosovu,jer je doneo onu uredbu i sve to u ime PATRIOTIZMA,to PATRIOTIZMA stalno ponavljaju u ironicnom tonu ,onaj instruisani voditelj cita posebnim ,gotovo pretecim i ironicnim tonom "Kosovo je srce Srbije",da sam se u jednom momentu uplasila da ce iskociti iz televizora i krenuti da nas bije.
Medjutim na stranu ta providna CIA propaganda, ipak ostaje cinjenica da je tamo na sceni ogavni kriminal,domacih kriminalaca koji koriste okupaciju dela nase teritorije,koje nije briga ni za Kosovo,ni za narod ,koji tamo zivi ,vec samo za svoje pune dzepove.I zaista se mora uciniti nesto da se tom narodu zaista pomogne,jer ova uredba je ispala totalna budalastina ,a kriminalcima stane na put.
Preporuke:
41
2
57 utorak, 25 septembar 2012 21:24
Dino Zoranić
Da li je prethodni američki ambasador i dalje glavni urednik dotične TV stanice?
Preporuke:
41
1
58 utorak, 25 septembar 2012 21:33
Branislav Zekic Zeka
Mala izdajnička inscenacija

A kad tamo još veća!

Predsednik Srbije Tomislav Nikolić poručio je na sednici GS UN da se Srbija zalaže za direktne pregovore na najvišem političkom nivou između Beograda i Prištine, bez priznavanja nezavisnosti Kosova. "Srbija će ispuniti sve obaveze koje je kao država do sada preuzela, mada ih ocenjujem kao ispunjavanje spiska želja albanske strane i popuštanje našeg tadašnjeg rukovodstva pod teškim pritiscima", rekao je Nikolić.

N a r a v o u č e n i j e:
Povika na Koštunjave dok nam SNS-SPS Mesari državu žderu!
Preporuke:
53
6
59 utorak, 25 septembar 2012 21:52
...

utorak, 25 septembar 2012 Sibin M
Ništa ne sprečava druge televizije da prave svoje "Insajdere". Emisija se može napraviti i van etra: ako je zakačite na Jutjub, Šta sprečava novinare ... A ako novinari to nisu u stanju, šta sprečava pojedince?


Ima toga na netu, ima i film "Težina lanaca", koji Tijanić NE SME da pusti na televiziju, a drugi još manje. A to ne smeju jer ovde još državom upravljaju službe, a službe su starokomunističke-novoEUropske i one strane.


Usput, a šta neke sprečava da pišu ćirilicom? Latinica u srpskom jeziku se temelji na istoj kominističkoj ideologija, na koju se savršeno nadovezala EU ideologija ...
Preporuke:
33
4
60 utorak, 25 septembar 2012 22:17
Nidzo
Bravo za komentar
Preporuke:
17
1
61 utorak, 25 septembar 2012 22:22
Fikus
Serijal treba da ubedi "šire narodne mase" da je Kosovo suva pljačka i da treba, je l', da se manemo istog.
Tri su ključna pitanja:
1. Odakle Insajderu dolaze informacije?
2. Zašto je serijal editovan više puta?
3. Odakle pare za produkciju (ipak nije jeftin film)?
M-da...
Preporuke:
41
1
62 utorak, 25 septembar 2012 22:39
Muad Dib Srpski
Svaka mu je ka` Njegoševa!
Preporuke:
26
1
63 utorak, 25 septembar 2012 22:43
Rin o-o to
Negledam ovu TV. Ali verujem Đorđu koji inače bira reči („tri put meri, jednom seče“). Nisam u materiji poslednjih dana ali čitajući, većinom mi je sve jasno kao i mnogima. Kontinuitet antisrpske akcije! 13 godina ovde su na vlasti petooktobarci. Njima i na njihove oči se ovo desilo pod uslovom da je sve nabrojano tačno. A pošto to nisu sprečili njihova je krivica. A ako nisu mogli da spreče onda su krivi što su stvorili ambijent za afirmaciju psihopatije i kriminogene svesti. Nije rodoljublje vladalo nego antirodoljublje...
Preporuke:
30
1
64 utorak, 25 septembar 2012 22:48
Rin o-o to
... Odbrana Metohije i Kosova je nemoguća s ovako proizvedenom svešću? To je ciljna tendenca ovakvih medijskih antisrpskih akcija tj. cilj proizvodnje ovakve svesti i jeste da se odbrana Metohije i Kosova predstavi nemogućom misijom i da Metojhiju i Kosovo „nezaslužujemo“? Sofisticirana subverzivna delatnost u „medijskim rukavicama“ ima dvodecenijsku stalnost u Srbiji. Pitanje je samo izbora mazanja i fugovanja ovakvih proizvodnji rupa u zdravoj srpskoj svesti. Imaju jedan problem što ovo malterisanje Srba predugo traje. Zid ih više ne prima. Malter pada sam od sebe jer ima previše naslaganih slojeva koji se među sobom organski nepodnose! Zid neće pasti i oni to znaju! Poenta je u tome da u njemu ostave mnogo rupa i da bude ružan. Vandali savremene srpskosti, to su oni!
Preporuke:
33
1
65 utorak, 25 septembar 2012 23:01
U PAMET SE SRBI
Kad ćete shvatiti da su svi koji nešto vrede na sprkoj političkoj sceni, ili u Hagu ili sklonjeni. Nemamo nikoga više da narod povede i izbavi od ove bede. Potrebna nam je nova generacija političara. Ovi su totalno korumpirani.
Preporuke:
37
2
66 utorak, 25 septembar 2012 23:09
Danilo
Kao prvo,bravo g-dine VukadinovicuVjerujte mi da se takvi (ne)ljudi i antimediji,sa takvom antisrpskom propagandom,u R.Srpskoj,ne bi odrzali ni 24 casa.
Preporuke:
32
3
67 utorak, 25 septembar 2012 23:13
Antibukadzija
Razocaran sam emisijom i kao obican gledalac i kao patriota. Ocekivao sam da se bar isti nivo profesionalizma kao i kod ranijih emisija. Spipnovanje, izvlacenje iz konteksta, sporedni politicki faktori koji su bili intervjuisani, demagoske konstrukcije, dizanje prasine u javnosti, zamene teza. Nisu nam pokazali nista novo, ostavili utisak pristrasnosti i neprofesionalnosti. Ono sto je medjutim veoma opasno je GOVOR MRZNJE koji se na jedan perfidan nacin provlaci kroz citavu emisiju. Na stranu to, sto se implicitno kroz emisiju "blati" i tzv patriotski blok, i dss, poenta je sto se na taj nacin karakterisu svi Kosovci ( a hvala bogu pripadam i licno istima) kao lopovi,neradnici,krivi za sve sto se desava u Srbiji, losi momci. Alo bre. Ovakve emisije su semena govora mrznje, lokalnacionalistickih stavova, srpske nesloge. I sve to perfidno u belim rukavicama. Veoma je potrebno da se neki javni delatnik (analiticari u uzem smislu) pozabave govorom mrznje koji se provlace na ovaj nacin.
Preporuke:
31
2
68 utorak, 25 septembar 2012 23:26
Rin o-o to
@U PAMET SE SRBI
Oprostite i neljutite se ali mi za to nemamo vremena. „Unutrašnje slabosti su naša unutrašnja rezerva“, rekao bi aforističar svojevremeno (mislim da je VIB ili Brana Crnčević?) i s čime bih se složio danas.
Preporuke:
15
2
69 utorak, 25 septembar 2012 23:27
jbgbgd
U pravu je Vukadinović kada kaže da treba ukazivati na mahinacije i kriminal, ali je isto tako u pravu i kada ukazuje na tajming još jednog "remek-dela" udarne informativane pesnice soroševskih medija. Ne smemo da dozvolimo da nas propagandno obrađuju oni koji potpisivanjem propagandih pamfleta beže od svog više nego skromnog porekla.
Preporuke:
37
2
70 sreda, 26 septembar 2012 04:39
Srboljub Savic
"Vostani Srbijo!"Ima li u Srbiji prava, pravnika, tuzioca-bilo kogavec palcenog da stiti Ustav i drzavu Srbiju.Zar se moze osuditi osoba koja otruje (ili pokusa)pojedinca, a TV B92, koja truje ceo narod i josjoj placeni drzavni sluzbenici-"sluge naroda"otvaraju varta-daju dozvolu i frekvenciju?Dokle cemo dajos dodatno sebe unistavamo, besnecibespomocno?S. Savic
Preporuke:
22
1
71 sreda, 26 septembar 2012 08:15
Andro Lutak
Odličan je bio ovaj prvi deo najnovijeg serijala. Još jednom sve čestitke za Brankicu Stanković i ekipu Insajdera!

Kada to Insajder nije bio 100% u pravu glede raznih zločina, pljački i prevara? Da nije možda "omašio" glede Kolubare, ili "fudbala" i "fudbalskih navijača", ili Luke Beograd?!

Što se tiče naslova serijala, pa taj naslov se sam po sebi nameće!

Neka se vidi koliko je osiromašene i ponižene građane Srbije koštalo "junačko" busanje u prsa od strane stranačko-kriminalnih grupa koji su se itekako zaklanjale iza "patriotizma".
Preporuke:
5
47
72 sreda, 26 septembar 2012 08:56
zatvoreno društvo robova i snobova
B92,MSUB,kulturni centar beograd,rts,ulus,atelje 212,bitef,mixer,'politika',univerzitet umetnosti,....mediji,kultura,obrazovanje...građani srbije,pojedinci,ličnosti,individue,kreativni ljudi i stvaraoci,asimetrični...svi su izgnani i naravno,ekonomski iscrpljivani pa onda stavljeni na crne liste.u srbiji niko ne može da se 'pojavi'ukoliko nije odobren od albanskog-nato-lobija.
Preporuke:
23
1
73 sreda, 26 septembar 2012 09:05
@Sibin M
"Da, stvarno, zašto ga ne naprave?"...a ko da napravi? RTS? Na RTS-u niste mogli nista komentarisati ako ptethodno ne kazete da je Tadic odlican! Sada se ponasaju nesto uzdrzanije ali je cinjenica da opet vise prostora posvecuju DS-u i Tadicu, i njihovoj kuknjavi oko svega i svacega, i to vrlo odbranaski, nego aktuelnim problemima drzave.Onog Milanovica umalo nisu ubili svojevremeno, 10 godina u zatvoru zamenjivao Solanu i komp., a ovoga kratko posisanog niko ni da zamoli uctivim pismom da sidje sa trona. Uz sve naopake poteze aktuelne vlade oko Kosova, ne vidim ko ce da pocne govoriti istinu ovom narodu.
Preporuke:
18
1
74 sreda, 26 septembar 2012 09:51
seljak bezemljaš
Od prvog dana se zna,kako i zašto b92 u Srbiji.
Kada se zna,kakvo je zadovoljstvo u gledanju iste.
Da gledam koliko su vešti.Imam i drugih načina za dangubu.Ne gledam na toj televiziji ni tenis.Ima Euro-sport,Sport-klub.
Pričali su mi da ih je interesantno gledati bez tona.
Dok se beče i kolutaju očima.Poznato mi je glumatanje lažova i propagandista,pa ni za to nisam zainteresovan.
Preporuke:
26
1
75 sreda, 26 septembar 2012 10:09
Dragana
Svaka cast
dace Bog da svi procitaju ako nisu uspeli da shvate gledajuci Insajder
Preporuke:
18
1
76 sreda, 26 septembar 2012 11:34
Biljana Nikolić
B92 je jedna os 5 televizija koje imaju nacionalnu frekvenciju. Šta je sa ostalih četiri?

Kad ovakve emisije prestanu da budu JEDINE emisije o problemima sa južnom srpskom pokrajinom, njihov uticaj će biti marginalan.

Tema Kosova i Metohije može se gledaocima približiti na milion ispravnih načina, ali sve nacionalne televizije beže od te teme.

Zato, nova vlast i novi ministar kulture neka odvoje sredstva, neka raspišu konkurse sa tematikom Kosova i Metohije, neka ovoj temi daju značaj i važnost na pravi način i kako zaslužuje.
Preporuke:
31
1
77 sreda, 26 septembar 2012 12:03
Komunista
Gospodine Vukadinovicu, svaki komentar je suvisan. Bravo! Samo da u Srbiji ima vise takvih kao Vi i ovaj medij, raskrinkavanja bi bilo vise, brze i efikasnije.
Preporuke:
19
1
78 sreda, 26 septembar 2012 12:07
Petrvograd, bivsi Zrenjanin
Cifre koje su predstavljene u Insajderu su paushalne, serija je tendenciozna i ima za cilj da gradjani sto lakse prihvate ideju priznanja Kosova. Npr 15.miliona godisnje prometa naftom, a ne profita, i nije neki novac. Nabrojane su firme koje su navodno zloupotrebljavale, mislim da ce trag da ide na SPS.

Sigurno da je bilo muvanja, ali po meni licno korisnije je da tamo vlada i anarhija, nego da se prizna Kosovo, da bi do 2020 usli u EU, koja do tada verovatno nece postojati ili ce biti drasticno transformisana. Naravno da je bila potrebna drzavna kontrola kako za ovaj slucaj, tako i za ostale.
Preporuke:
19
1
79 sreda, 26 septembar 2012 12:31
nokitj
bravo bravo bravo
Preporuke:
15
0
80 sreda, 26 septembar 2012 13:39
Miladin Zeković
Brankica Stanković i istraživačko novinarstvo, to je ko BOG I ŠEŠIRDŽIJA.Kvinslinzi sa B92.
Preporuke:
18
1
81 sreda, 26 septembar 2012 14:32
Tijana
B92 kao i svi drugi mediji prate uređivačku politiku vlasnika. Kada će se ostvariti ona priča o transparentnosti vlasništva nad medijima. Tada će biti jasno ko šta piše i zbog čega. Pa ne može se od vlasnika B92 očekivati da istražuju npr trgovinu drogom, oružjem, organima, ljudima, sve na Kosovu i Metohiji, od takvih istraživanja zaista lete glave, o kakvim se ljudima tamo radi i bukvalno. Zato se uvek može lepo zapljunuti sve što je srpsko ili od važnosti za Srbiju, makar poluistinama i insinuacijama, e za to se dobijaju bonusi od Velikog Gazde, što za Srbiju gore to bolji bonusi. G Vukadinović, kao i uvek, sjajan. Bravo za uređivačku politiku NSPM.
Preporuke:
16
1
82 sreda, 26 septembar 2012 15:21
kič 92
Sve loše u Srbiji generalizovati i povezivati sa patriotizmom i lošom genetikom je programska šema
tv92 već tuce godina,što potvrđuju probrani gosti- -intelektualci kojima jedino Vi g.Vukadinoviću još imate živaca da se suprostavite.Hvala vam na tome i molim Bas da izdržite.
Preporuke:
16
1
83 sreda, 26 septembar 2012 16:02
Anonimni
Licemerni su Nikolić, Vučić, Dačić, Vulin. Brankica Stanković nije licemerna. Za razliku od ove četvorke i čitave soc-naprednjačke vlade, ona sasvim otvoreno igra antisrpsku igru.
Preporuke:
20
2
84 sreda, 26 septembar 2012 16:59
Peter RV
Brankica (zasto ne Branki-cica?) zna vrlo dobro sto joj daje pasos za prijeme na izvjesnim ambasadama, i pristup na Nato-Evropsku scenu kao 'progresivna srpkinja'. Zasto se onda cudit da je sve patriotsko mora bit neka 'patriotska pljacka'?
U svakoj drzavi, vlada nadje nacin da se oslobodi ovakvih 'patriota sa megafonom'.
Sto cekaju Dacic i Vucic?
Aplauuz za 'slobodu misli i izrazaja' od americkog senata?
Preporuke:
5
2
85 sreda, 26 septembar 2012 17:50
Saša 2
Pa ko se primio, primio se.


Bravo Đorđe!!!!!!!!!
Preporuke:
13
2
86 sreda, 26 septembar 2012 18:02
Vanja
Bravo! Odličan tekst.
Preporuke:
12
2
87 sreda, 26 septembar 2012 18:58
Sibin M @@
Nije RTS emitovao ni "Insajder", već B92. Ali ono što najviše boli nije inertnost medija i profesionalaca, oni su svoje time rekli, već nedostatak svake lične inicijative na tom planu. Za mene je naročito indikativno da je neke od najboljih dok. filmova o tome šta se stvarno zbiva na Kosovu snimio jedan mladi Amerikanac srpskog porekla. Studenti FDU, studenti FPN-a, gde ste? Sadržinu "Insajdera" čine ljudi i priča, a ne novac propaganda. Ljude i priču nije teško naći: oni su svuda oko nas. Malo je teže napraviti intervju, ali kada to rade neki zaneseni (mladi) ljudi deluje simpatično i teško ih je odbiti. Najmanje je teško okačiti to na Internet. Ali za sve to treba raditi, a ne samo se glasno žaliti kako propadamo. O gospođi Stanković nemam pohvalno mišljenje, naprotiv, ali ona je svoj (nimalo laki) napor u ovom malom prljavom medijskom ratu izvršila. Drugim rečima, ona je veći radiša od svih nas. Bojim se da će lenjost, a ne nedostatak srca, biti uzrok naše propasti.
Preporuke:
13
0
88 sreda, 26 septembar 2012 21:33
Miloš
Još jednom bravo gospodine Vukadinoviću.Ono fino nijansiranje ,razdvajanje,poređenje,slikovitost su najlepši delovi svakog Vašeg teksta.
Preporuke:
10
2
89 četvrtak, 27 septembar 2012 13:16
poznavalac
Ili ima pljacke ili nema. Sve ostalo je cisto patriJotsko metanisanje.
Preporuke:
1
12
90 četvrtak, 27 septembar 2012 15:14
Mile
Stankovickina kuhinja mi se odavno zgadila.Njene insajdere ne gledam jer nisam mazohista.Mi nacionalno orijentisani dobro znamo sta od njenih emisija mozemo da ocekujemo.Njene emisije ne mogu pokolebati nas koji znamo ko smo i sta smo, na cemu stojimo, koja nam je ideologija i kojim putem idemo.Pokolebati se mogu bivsi ,,julovci,,(Vulinovi socijalisti),Milosevicevi socijalisti( sada Dacicevi ,,evropejci,,), bivsi radikali( sada evropski ,,naprednjaci,,), plus vec pokolebani Ceda, Canak, Dinkic i jos po neko.Potrebno je da svi pokolebani i oni koji to mogu postati zaista shvate, da je Kosovo i Metohija sastavni deo Srbije.Vukadinoviceve tekstove rado citam ali komentare citalaca sve manje.Mnogo je onih koji brane lik i delo onoga koga smo skinuli 5-og oktobra 2000-te.Posle 5-og oktobra je bilo mnogo lose, ne poricem ali taj datum je ostao bitan za razvoj demokratije u Srbiji.
Preporuke:
5
1
91 četvrtak, 27 septembar 2012 15:20
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
g-dja B.Stankovic + B92 su samo mali deo IZDAJICA + PLACENIKA zapadnih
nam "prijatelja" sa jedinim zadatkom a taj je UNISTAVANJE SVESTI INTEGRITETA
i SAMOPOSTOVANJA srpskog naroda !!

Srbija je podeljena 50% x 50% IZDAJNIKA/SRBOMRZACA i Srba,naroda koji pokusava da ocuva svest o svojoj istoriji,suverenitetu i naciji !!!

B92 je od svog samog pocetka bio u rukama onih koji su sve srpsko u sebi i oko sebi bezgranicno mrzeli i unistavali.

Uz njih stoje sve NVO-subvencionirane iz zapadnih fondacija a na prvom mestu one koje placa George SOROS=SRBOMRZAC per exleans!!!

Ali, mi nesmemo da zaboravimo jednu cinjenicu,a to jeste NAJVAZNIJA tacka:

SVI ONI, B92 i SVE te "dame koje se bore za ljudska prava" NV-ovce i svi ti .
samoprozvane "gradjanske organizacije", su odmah na pocetku '90-tih god. -
jednu stvar shvatili: AKO HOCU DA ZIVIM DOBRO, MORAM RADITI PROTIV -
Srbije za ZAPAD =SAD + EU =NATO!!

To je pokretac bio i ostao!!!
Preporuke:
7
2
92 četvrtak, 27 septembar 2012 17:25
Mile
člsnsk kso i 90% komntara su čisti promašaj i zavaravanje.

jedino pravo pitanje je: da li je istina da je tamo došlo do pljačke i ove pronevjere od 2 milijarde. Jeste ili nije.

Sudeći prema dosadašnjim emisijama Insajdera, po svemu sudeći jeste. Tačka. Nema dalje.

Brankicu Sranković cenim jer je direktna i nosi glavu u torbi jer govori ono za što zna. Da je neka zapadnjačka šmizla sasvim sigurno ne bi riskirala život o ovoliku mržnju u narodu. Ona naprosto ima potrebu da kaže istinu pa šta bude, i zato je veoma cenim
Preporuke:
7
19
93 četvrtak, 27 septembar 2012 17:47
Marko Radovanović
@Mile

Znate, nema Zapad samo šmizle u Srbiji.
Preporuke:
9
1
94 četvrtak, 27 septembar 2012 21:31
Boki - Nish
Mislim da je u redu insajder. KAda ne reaguje tuzilac ili policija za zakidanje pdv-a, sta onda? Ako jedan kamion zakine 12000 evra pdv ko je na dobitku? taj neki koji tamo tzv patriota ili gradjanji, bolnice,,,,skole.......
Preporuke:
4
4
95 četvrtak, 27 septembar 2012 21:38
Biljana Nikolić@Mile
Mile, Brankica kao hrabri novinar treba da krene na Kosovo i Metohiju i Albaniju, u istragu o otmicima, vađenju organa i trgovini organima.

Ovo "servirano" novinarstvo za debele novce, nije za poštovanje.
Preporuke:
17
0
96 četvrtak, 27 septembar 2012 22:13
@Andro Lutak
Drugi deo serijala o tome koliko osiromašene i ponižene građane Srbije košta "demokratsko busanje u evropske grudi" bi bio još "odličniji" ali, nažalost, gospon Lutak, taj deo serijala nećemo videti.A i šta će nam serijal,to gledamo uživo.
Preporuke:
9
0
97 subota, 29 septembar 2012 00:13
Legia Semlin
Čudno je da gubite vreme gledajući B92, a niko ne pokušava da uzvrati na isti način - zaista, zašto niko ne napravi serijal o "demokratskim" pljačkama, da se vidi da je većini "demokratija na srpski način" donela samo jad i bedu, a manjini užasna, nepristojna lična bogatstva?

Inače, urednica dezinformativnog programa B92 je naše, zemunsko dete Jelena Kosanić Podunavac - izgleda da se zarekla da ni po koju cenu više neće kročiti u rodno joj (siromašno, radničko predgrađe) Zemun Polje, pa u tome ne bira sredstva. Brzo se iz prepunog, smrdljivog autobusa na liniji 704 iz polovine osamdesetih uskočilo u besna kola, ali je povratak mnogo teži, skoro nemoguć. O Brankici "insajderu" nema se šta mnogo reći. Stoga, umuknuću na vreme, nemam ja te hrabrosti.....
Preporuke:
6
1
98 ponedeljak, 01 oktobar 2012 00:39
Turas
Gospodin Vukadinović samo nas podseća na razvoj mediskog "zaluđivanja"B92.Oni ne spavaju.Očekujemo na ovu ili sličnu temu Biserku ili Kandićku na "ideolišku"razradu.Oni ne znaju da će doći uskoro dan u Srbiji kada će kao sluge svojih zapadnih gazdi biti pušteni niz vodu.Biće to nacionalno pročišćenje u Srbiji koje se dugo očekuje.Oni se nadaju da će na vreme da pobegnu(kao pacovi)sa broda koji tone,mi se nadamo da neće.
Preporuke:
5
1
99 ponedeljak, 01 oktobar 2012 22:32
Aleksandar B.
Gosn.Djordje mozda je vreme da se stvari nazovu pravim imenom. Nebitna je Brankica. P.S.podrska inicijativi za spas Srbije.
Preporuke:
9
1
100 ponedeljak, 01 oktobar 2012 23:01
Todor Mitrović
Živim u Australiji i prvi put sam na ovom sajtu, slučajno naleteh na jedan link na FB. Posle čitanja ovog teksta, mogu samo reći, dobili ste još jednog novog stalnog posetioca.

Veliki pozdrav svima u domovini.
Preporuke:
12
1
101 utorak, 02 oktobar 2012 09:50
Darko (Novi Zeland)
Odličan tekst.
Preporuke:
9
1
102 utorak, 02 oktobar 2012 18:03
Herman
Svaka čast za članak, svaka reč je tačna od početka do kraja i nema šta u komentaru da se doda o "Insajderu" a da u članku nije rečeno!
Preporuke:
7
2
103 sreda, 03 oktobar 2012 10:04
.......
Uključi mozak, isključi ....
Preporuke:
4
0
104 ponedeljak, 08 oktobar 2012 19:20
5+
Ocena teksta. Nema se šta dodati
Preporuke:
3
0
105 sreda, 10 oktobar 2012 11:11
Zlopamtilo
Imam jednu malu dilemu nakon čitanja teksta i komentara . Naime ,nije li ovo sve zajedno u stvari spinovanje priče o klasičnom kriminalu ? 90% teksta govori o zloj Brankici i B92 koji u stvari napadaju Koštunicu koristeći priču o kriminalu kao paravan ,a tek u jednom pasusu se konstatuje da ta zla namera autora i potencijalnih nalogodavaca ne abolira potencijalne ,daleko bilo kriminalce.
Preporuke:
0
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner